26 Ekim 2007 Cuma

Benim İçin Arıcılığın Anlamı

Nasıl başladım arıyla uğraşmaya önceleri internetten takib ediyordum bana çok zor karışık geliyordu yinede öyle öğrenmem gereken daha çok şey var ama artık zor gelmiyor yeterki insan istesin bir şey yapmayı.Çok zevkli bir uğraş arıcılık arıların olağan üstü yeteneklerini gördükçe şaşırmamak ve hayran kamamak imkansız.
Sürekli bir kovan alıp arıcılığa ilk adımı atmak istiyordum ama bir türlü cesaret edemiyordum.Bir gün beyazkovan arıcılık sitesiyle tanıştım içimden geçenleri yazdım.Sağolsun oradaki arkadaşlarda benle ilgilendiler bana maddi ve manevi destegini esirgemeyen bütün arkadaşlara teşekkür ederim.Şimdi bana kovan hediye eden Hasan Çınarlık sayesinde nihayet bu zevkli uğraşa başlamış bulunuyorum.

4 yorum:

Mehmet Yüksel dedi ki...

Başarılar diliyorum ve aramıza hoşgeldin diyorum Arı dostu.

Selamlar.
Mehmet Yüksel

Unknown dedi ki...

Allahrazı olsun sizin gibi insanlardan iyiniyetli sözler duymak beni daha çok cesaretlendiriyor teşekkür ederim.

Ali Türk dedi ki...

Emrah bizim sitenden haberimiz olmadı be.Hayret bakanada haber vermiyorlar artıkın.Hayırlı ugurlu olsun.

Unknown dedi ki...

Sayın bakanım kusura bakmayın yaptık bi cahillik size haber vermeden bu seferlik böyle oldu.