29 Mayıs 2008 Perşembe

2008 civcileri



Bunlar İstanbul seyehatin de aldığım brahma ve amerikan pleymunt tavuklar.İki tanede beyaz kanada hindisi almıştım malasef onları balkondan karga almıştı kara kargaya bir kez daha gıcık oldum. Eğer seneye bu zamana yaşarlarsa ne kadar olucaklar bakalım resimlerini atıcam tekrar.

Geçen sene alt daki civcivler gibi olan denizli horozum ne yazıkki bununda eşini hastalandıgı için kesmek zorunda kaldık.Garibe bir eşlazım bakalım bulabilecekmiyiz.

Sarıfırtınayı verdim yerine sekiz tane alt daki pleymunt civcivleri aldım.Nasılsa peşinden yetişiyorlar şuan da iki tavugum daha gulk yakında civcivlerim çıkar.Çifliği yavaş yavaş kuruyorum hayvanlarla uğraşmak güzel ve zevkli bir tarafan horoz sesi bir tarafta arılar.


1 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Hayırlı bayramlar diler daha nice bayramlar temenni ederim.