8 Ağustos 2008 Cuma

YAPTIĞIM YANLIŞ VE GUNDEN KARALER


Bu yaramazlarla zaman iyi geçiyor.Kiloları denk değil ama yinede bir birinden aşa kalır yanları yok.




Fındık toplanmaya başladı bahçeler dolu sabah saat 7 akşam 18:00



Bunlar yeni çıktı 11 yumurtadan 3 civciv tavuklaradamı kek versem acaba randıman düşük bu sene.




Gelelim yaptığım yanlışa bu gun evde kimse yoktu herkes fındıkta dedim şu arılara bir bakım hem zaman geçer.Çıtayı çıkardım dışarı kovanın üstünde bakıcağına biraz daha kenara aldım aklımdan da ana arı ya düşerse petekden ne yaparım diye yorum yapıyorum.Okumuştum çoğu yerde peteği kontrol ederken kovanın üstünden dışarı almayın ana arı düşe bilir.Ama ben bunu bildiğim halde bu hatayı yaptım ve bizim kınalı kuzu yerde geziniyo allahtan uçmadı. iyiki boyalıydı eğer boyalı olmasa ben onu göremezdim.Yerden almaya çalıştım olmadı neyse babam eve gelmek üzereymiş onun yardımıyla ana arıyı tekrar yerine verdik.
Burda iki şey öğrendim bir, bidaha ana arı olan peteklere kovanın üstünde bakıcağımı.İkincisiyse ana arının boyalı olmasının çok buyuk yararı oldugunu tabi bunlar benim düşüncem her kesin farklı olabilir.

Bizim yerli ana petek tam kabartılmadığı halde iyi yumurtlamış.Birde şu resimleri düzgün çekmeyi öğrene bilsem.

Hiç yorum yok: