30 Nisan 2010 Cuma

Havalar bir düzelse her şey güzel olacak...!

Sayın Ali Şekerli abinin tarifi oğul yakalama macununu yaptım bu gün umarım doğru yapmışımdır.Benim yaptığım macun baya koyu oldu.Dağdaki tuzaklara bırakıcağız bakalım sonuç ne olur.
Yeni arıcı adayımız Şafak kardeşimiz lise öğrencisi kanatlı hayvanlara çok meraklı,arıyada öyle,boş zamanlarında bana yardım eder.Buna bir oğul sözüm var kütükden çıkan bir oğul bu arkadaşımın.
Bahçemizde ki elma ağacı çiçeklerinin bazısı geçmek üzere bu sabah arılar tarafından çok ziyaret ediliyordu.

Yeni aldığımız üç kolini şuan da çok saldırganlar.İki koloniyi ancak bakabildik babam pes etti üçüncü kolinide.Bu sabah biraz yaklaştım yavru ucuruyordu.Şimdilik 8 çıta iki tanesine 1 ham mum verdim.Diğerine daha bakamadım.



Karniyol melezimiz şuanda 20 çıtayı tamamladık bu gun yeni kovana aktardık.

Alta iki tane ham mum verdim yine eski kötü petekleri üste aldım.En kısa zamanda ballığı koyarız üstüne tabiki hava şartlarına bağlı.İki kat kuluçkalık kullanıcam bu kovanımda.Şimdilik durumlar iyi.

2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sevgili Emrah,işlerinde başarı ve kolaylıklar dilerim.Maşallah hiç boş durmuyorsun,işlerinde başarı ve kolaylıklar diliyorum,sizi başarılı görmek ve izlemek keyif veriyor,herşey gönlünüze göre olsun,iyi çalışmalar.

Ballı Baba dedi ki...

Emrah, bereketin bol olsun. Yardımcında hayırlı olsun...