24 Mayıs 2010 Pazartesi

16 MAYIS PAZAR DAN KALANLAR

NOT:Dijital makina amcamın olduğundan tarih ayarını ayarlamayı unutmuşuz.Birde resimleri ancak bu gune yuklemek fırsat oldu.




Arılığımızın hemen karşı tarafı sis dağları.Haziran ayının yarısına gelmeden bu gözüken her yer kestane çiçeği olacak.Şimdi orman gülü,yabani döngel,kiraz elma.taflan mevcut.
16 Mayıs da hava o kadar sıcaktıki bizim düldül beş yerde su molası verdi.Yol çok rampa sıcak da olunca hararet çekilmez oluyor.Amcam su taşıyo.






Arılığın yoldan görünümü.Aytekinin arkadaşımızın arıları.




Benim arılar en iyi yerde bana göre fındık dallarının altında gölgelikde.



Benim arılar.Şimdi hepsi katta en zayıfı ise şuan daki katsız gözüken biraz daha sıkışmalı.





Arılığın sol tarafdan görünümü.








Harun abi,babam,Erol emmi,Selim,Aytekin yemek molasında.


Benim arıların önden görünüşü.Bu çarşamba yağmur olmasa arılıktayım.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Emrah kovanların yeri çok güzel,hayırlı sezonlar diliyorum selamlar.