2 Haziran 2010 Çarşamba

DAĞDA DURUMLAR İYİ ŞİMDİLİK....!






Peteklerdeki beyazlamalar son günlerde bal akışının iyi olduğunu gösteriyor.Orman gülünden çok güzel bal geliyor.


Son 4 günde arılarda çok hızlı ilerleme var.Bu günkü kontrollerde birleştirmeyi düşündüğümüz arılar kattaki petekleri şişirip bal basmaya başlamışlar.Hepsinin mumlarını tamamladık.






Babam,Sebahattin abi,Cemil abi,Aytekin.Öğleden sonra yemek molasındalar.






Çekmeceyi bir çektim 2 çıta arı telef olmuş nasıl olduda bu araya sıkıştılar anlayamadım gitti.Alttan girmeye çalışmışlar bir dahada çıkamamışlar.Hava çok sıcaktı bende çekmeceyi hepden çıkardım.Umarım sorun olmaz.



Aytekinin arıları sakal oluşturmuş sıcaktan kovan önlerinde.



Orman gülünden arılar ilk katları doldurucağa benziyorlar.Diğer arıcı arkadaşlar orman gülü balını kestaneye karıştırmak istemiyorlar ozaman erken kırıstalleştiği için şeker olduğu sanılıyormuş






Üste 1 cm taktığım petek gerisini arılar devam ediyor.

Benim metro tam gaz gidiyor üst katlara 1,cm petek taktım öyle verdim çerçeveleri kara kovan balı için.

7 yorum:

muhteşem turunç dedi ki...

Emrah bak boyle haber yapma. Ali türkle arayı bozarsın sonra demedı deme. Ben bahar balı sağdım selamı kestı haberın olsun:)

Unknown dedi ki...

Bir defa yaptık Muheteşem abi,sen idare et durumu.

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Emrah durumlar çok iyi gözüküyor. Bahar balı konusunda geçmişi çoktan solladık, bendede bir çok kovada sağılacak bal var, ormandakilerde çıkmaz ama Gebze'dekiler acayip bal getiriyorlar fakat kestane balıyla bahar balını karıştırmayı düşünüyorum, zatebn iki üç güne kadar Şile'de olacagız kısmet olursa. Her şey gönlünce olsun kal sağlıcakla.

Unknown dedi ki...

Emrah maşallah arıların güzel çalışıyorlar,temel petekleri ördükleri sürece oğula çıkmayacaklardır,çalışmalarında başarılar dilerim kolay gelsin selamlar.

İlhami Uyar dedi ki...

Değerli Emrah kardeşim,işler yolunda gidince bizlerde sizlerin kadar mutlu oluyoruz,hep güzel haberler duymak ve bereketli sezon geçirmeniz dileklerimle,kolay gelsin,iyi çalışmalar.

miriliburak dedi ki...

Selamunaleykum...

Emrah kardeş maşallah işler yoğun ALLAH muvaffak etsin.Arıların başında durunca herşeyi kontrol etmek daha kolay oluyor.Benim akşam üzeri iki saatim var onada 3 gündür hava şartları müsaade etmiyor.

Hayırlı günler...

Unknown dedi ki...

Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.İşler yolunda olunca her şey güzel oluyor.Bazan aksilikler oluyor şuanda bal gelişi çok iyi İnşallah hepimiz için bereketli bir sezon olur.Sağlıcakla kalın.