3 Şubat 2015 Salı

FESHANE BAL VE ARICILIK FESTİVALİ

Geçtiğimiz yıl niyetlenip de gidemediğimiz bal ve arı ürünleri festivaline bu yıl katıldık.Bir şeyi kafaya koydummu yanım daki arkadaşım da sağlamsa yaparım.Babam benle gelicekti sonradan biraz rahatsızlanınca ben de arkadaşlarımla gitti.Baştan Ali Türkle gideriz diyorduk sonra bir de Selim Dizdar arkadaşımız eklendi kadroya ekip tamam oldu.
 Fuara girdiğim de beni ilk karşılayan Saim abi ve Zafer abi oldular ilk selfimiz de onlarla.
İnternet den tanışıp ilk defa görüştüğüm Asım Kadıoğlu abimizin arı evinin yanın daki standına uğradık.Arı evi standı çok yoğundu boş zamanlar da biz de Ercan Bektaş beye raslayamadık.
 Asım abinin yeri.
 Erçika plastik de rasladığım bir kovan katlanır çerçeveli çok yönlü kullanıla bilir.

 Formik asit buharlaştırma aparatı aynı zamanda ana arı kabulu içinde kullanıla biliyormuş.Diğer ise mumları güveden korumak için çıkan organik bir ürün deniliyor.
 Kara kovan balı yapmak için düşünülmüş güzel bir kovan çeşiti.

 Şamandıralı şurupluk çeşiti


 Yeni çıkan ana arı üretimi seti


 Mavi kovan standı 75 tl ürün alan bir balon patlatıyor hediyeyi kapıyordu.
Asım Kadıoğlu amcasın dan gelen hediye Coşkun Efe ye teslim ettik teşekkür ediyor Asım amcasına.
 En çok takıldığımız az sayıda ana arı üretenler için düşünülmüş ana arı çifleştirme kutusuydu.Bunun yeni versiyonu çıkıcakmış.
 Sanalda tanışıp ilk kez yüz yüze geldiğimiz Muhteşem abi ile de muhabbet etmiş olduk.Bakmayın siz bazan sert durduğuna muhabbet adam kendisi.
Ve Ali Türk abimiz dediği gibi tanışıklığımız 8 yılı buldu ilk kez karşılaştık.Bana ve arkadaşlarıma gösterdiği ilgi alakadan dolayı çok teşekkür ederim.Her ikimiz için de çok ilginç oldu hele Ali abinin bana bir bakışı vardı onun yayınladıgı resimlerdeydi galiba o kare her şeyi özetliyor.Cumartesi günümüz Ali Türk le geçti.Adam ama meşhur olmuş 1 dak. boş geçmiyo biri gelip Ali abi demesin tanımıyorsa tuhaf tuhaf bakıyor acaba kim bu diye hatırlayamayınca neredendi dye soruyor:)))
 İlhami abimizle de tanışma fırsatını yakaladık.
 Bu abimiz Keşap lı süzen makin da usta hemşerimiz olmasına rağmen bize pek kıyağı olmadı.
Adem Yamak abimiz ilk polen tuzaklı varoa çekmeceli altlığı bana göndermişti kovanlarına diyecek yok işciliği çok güzel.onunla da fesanede görüştük.
 Yol arkadaşım Yavuz Selim Dizdar metyatik adam Güner beyin standında.



 Sadri abimizin standı da Muhteşem abi ile.
 Bir başka sanal arkadaşlığın gerçeğe dönüştüğü an Yusuf bey ile güzel bir kare.
 Ali Civan bey efendiyi standında ziyare ettik.
 Tabi Rasim Baş abimiz olmadan olmaz böyle büyük bir etkinlikte.
 Aşık adamın hali bir başka oluyor ne yapsın garibim sigarayı üst üste ekliyor.

 Ali Türkler yan yana.)))


Giresun arıcılar birliği başkanımızla.

 Arkadaş birini görmesin hemen bizi satışa getiriyor yahu:)))

 Seç beğen al ekotipler den.




 Arkadaş ana arıyı arıyor ama göremedi bir türlü
 Bu abiler bize ters ters bakıyo resim çekmek yasakmış.Sadri abinin standı adam yapmış makinayı yerli malı güzel makina.
 Bu fiyata balmı olur yahu işi biliyor adamlar.




   


                   Yalçın Sezer hoca ile kısa bir muhabbet ettik.

Benim açım dan çok güzel bir etkinlik oldu insanın yol arkadaşları da kafa dengi olunca başka oluyor.Sanal da yıllarca konuşup hiç görmediğim bir suru arkadaşımla yüz yüze tanışma olanağım oldu o açıdan çok mutluyum.                                                                                                                                                       
Yorum Gönder