25 Mart 2008 Salı

Biz de meyvalar çiçek açtı

Bu kiraz fidesini geçen sene almıştım, birde elma fidesiyle. kiraz şimdi çiçekledi bakalım meyva tutucakmı şimdi yeni bir metot turedi bizim memlekette bodur meyva fidesi adı altında pazarladan nerden geldigi belli olmayan fİdelerden almaya başladı ahali ama neden se sonuç pek iyi olmuyor.Ne diyor uzmanlar Mugla arısı Karadenizde olmaz kafkas arısıda diğer bölgelerde olmaz aynı bölgenin tabi atına uygun arılar olacak.O zaman ne oldu bizim eski elmalara, kirazlara diğer meyva ağaçlarına gittik çe yok oluyorlar.
Armut ağaçları çiçek açtı rahmetli dedem bahçeye en çok armut ağacı dikmiş Allah rahmet etsin.Armutların peşi taflanlarda çiçek açmak üzere.




4 yorum:

erbabarici dedi ki...

SELAM HEMŞO!
BENDE TRABZON'LUYUM,ESKİŞEHİR/MAHMUDİYE'DE ARICILIK YAPIYORUM.BOL,BEREKETLİ BİR YIL DİLİYORUM.

Unknown dedi ki...

Sagol hemşerim memnun oldum.

sanada bol bereketli hayırlı bir yıl olsun

AKPARTİ KAYİŞDAĞI MAHALLE TEŞKİLATI dedi ki...

Merhaba heşehrim ben giresun çamolukta arıcılık yapıyorum tanışalım çalışmalarında başarılar dilerim.

Unknown dedi ki...

Tabi tanışmaktan memnun olurum sayın hemşerim msn mi ekle veya seninkini bana gönder.Görüşmek üzere sağlıcaklakal.