11 Mart 2008 Salı

ÇITALAR HAZIRLANDI



Benim gibi biri için bu çıta çakma aparatı baya yararlı oldu.Beyaz kovan arıcılık sitesinde görmüştüm bende kendime bir tane yaptım.Burdan Murat Çakır abimize teşekkür ederim bulup yayınlamasa nerden haberimiz olacaktı.

Akülü vidalamayla tel geçicek yerleride deldim artık çıtalar hazır.Sıra tel ve petek takmada onlarıda Hasan hocam ne zaman musait olup gelirse ondan öğrenicem.Her geçen gun bu işi daha çok seviyorum benim için baya renkli bir hobi oldu arıcılık.Beni böyle çalışmak, uğraşmak yorucağına aksine daha çok dinlendiriyor ve mutlu ediyor.

6 yorum:

Mehmet Yüksel dedi ki...

Emrah kardeş kolay gelsin,resimler
harika paylaşım için teşekkürler.

Almanyadan Selamlar.

İlhami Uyar dedi ki...

Sayınkaradeniz sevginin açmayacağı kapı yenemeyeceği zorluk yok,tam gaz devam,başarılı oldukça herşey dahada güzelleşecek.kolay gelsin,başarılar.

TUNCAY ERDEM dedi ki...

Emrah Kardesim,

Kolay gelsin, calismalarini hayranlikla izliyorum. Daha biz baslamadik o işlere:))

muhteşem turunç dedi ki...

Emrahcım (ya bu herif de hemen samimi oldu deme biz arıcıyız o yüzden bu hitap şekli)ben mum takma işini Ali Türk ün bir filmi vardı oradan öğrenmiştim bir kurcala onun siteyi istersen (ha bu arada uyarmadı deme filmi izle ama bu herifle çok samimi olma derim:))

Unknown dedi ki...

Sevgili arıcı doslarım hepinize teşekkür ederim inanın sizin yaptıgınız yorumlar beni daha çok motive ediyor.Bir şeyler yapmak başarmaya çalışmak insanlar tarafından takdir edilmek gerçekten benim için çok güzel ve önemli.Çevremdeki insanlara desemki ben şunu yapmak istiyorum sen yapamazsın onu halbuki ben yapıcagıma inanmışım inanıyorumda o inanmıyor.İlk arı kovanı bahçeye geldiğinde bile burda bu olurmu burda arı olmaz arı burda ne yiyecek berkide hepimizde var bu anlayış biri bir şey alsa hayırlı olsun güle güle kullan demeyizde pahalı almışın iyi degil hep kötü yanlarını ararız illa insanı haksız duruma veya hevesini kırarız benim gözlemlediğim kadarıyla genelde böyle.

Ben hayata elimden geldiği kadar iyi tarafından güzel tarfından bakmaya çalışıyorum bazen insanlar beni zorlasada yinede direniyorum.

Ne demek Muhteşem abi aksine sevindim fazla resmiyet beni sıkar.Ali abinin o filmini izledim Hasan hocam hem biraz mum getirecek bana hemde pratik görerek öğrenmek daha kolay olur sanırım.Ali abiyle aranızda ne var bilmiyorum ben aranıza girmeyim siz halldersiniz aranızdaki meseleyi he.Benim izlediğim kadar Ali Türk iyi ve degerli bir insan kimle konuşsam herkese bir yardımı dokunmuş Ali Türk gibi nsanların çoğalmasılazım toplumumuzda artık tukeniyor bu tur insanlar inannıyorumki sende Ali Türk kadar güzel ve değerli bir insansın.

muhteşem turunç dedi ki...

Ya emrahcım Ali Türk ün herkese yardımı dokunmuş diyosun doğru banada dokundu:) yarım ekmek arası sucuk karşılığı bir tam gün amelelik yaptık. Nerde okudum bilmiyom ama kıyamet alemetlerinden biride Ali Türk gibi adamların dünyadaki sayısının artmasıymış.