9 Mart 2008 Pazar

KARADENİZDEN POLEN VE ÇİÇEKLER






Bekliyorum bir turlu yakalayamıyorum guzel polenli bir pozu tam ayrılıyorum sanki benim ayrılmamı beklerlermiş gibi hucum polenle içeriye peş peşe bende bunları çekebildim.

Benim arılar şanslı fazla uzaklaşmaya gerek yok şimdilik yanı başındaki kızılcık ve bahçelerdeki çiçeklerden temin ediyorlar polenleri. Allah izin verirse kızılcık fidanı dikicem ilk kızılcık açtını bilsem kesmezdim bir dalını sanki bana nisbet yapar gibi ilk önce filizlenen kızılcık oldu.




3 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Karadeniz,manzara arılar için çok elverişli bu yıl,inşallah arada yağmurda olursa daha da güzel olacaktır.Kızılcık polen için çok önemli bir ağaç.Kolay gelsin.

Ali Türk dedi ki...

Emrah doktoru bile mest ettinya.Sana helal olsun,bu doktor namkör desem ayıp olacak gerçi.Görme engeliyim diyor Giresun'da ne gördü bilmem artık,ama senden birşeyler kaptığı kesin,fakat şimdide ben meraklandım bu ne gördü diye.

Kıcılcık ağacıyla bir hikaye vardır.İlk çiçek açan ağaç kızılcıkmış,son meyve verende kızılçıkmış.Şimdi hikayenin tamamını bilmiyorum,bilen varsa tam olarak yazsın ayı ve şeytan arasında geçmiş hadise.

Emrah beni bile imrendirdin,daha ben işlere elimi sürmedim.Her msn konuşmamızda büyük şef Murat Çakır sorar abi kapaklara başladınmı diye.Başlayacagız yıllar çuvalamı girdi acelenne be mubarek derim içimden.Yüzünede bu yıl proğramda var olduğunu iletirim kendilerine,nede olsa büyük Şef::)))

Unknown dedi ki...

Vallahi Ali abi hem senin yorumunu hem doktorun yazısını okudum defalarca neyi gördü ne demek istedi anlamadım.


Sagol İlhami abi inşallah her şey dediğin gibi güzel olur.