10 Haziran 2008 Salı

ilk kınalı kuzum


Kınalı kuzu en sonun da kabul gördü.İki defa ölümden döndü nerdeyse birinde havada yakalandı.Bu gun kontrol de geziniyordu artık bu saat den sonra inşallah bir şey olmaz.Bu akşam bir hafta olucak ana arıyı kovanın içine koyalı.Kabul ettirmek baya zor oldu kayıb etseydik çok üzülürdüm.Akşam şerbetini verdik sabahda kontrol ettim ana dolaşıyor çerçeveleri düzenleyip kapattım.

Ana arı nasıl verilir bunuda bu sayede öğrenmiş bulunmaktayım.Her geçen gun başka bir şey öğreniyorum demekki pratik şart.Daha öğretici oluyor.Hiç umudum yoktu bu kovanı kurtara bileceğimden Ali Türk abimizin sayesinde bu kovanı kurtardık galiba hemen ana arıyı kargoyla gönderdi iki gunde adrese teslim.Bu yardımından dolayı Ali abiye çok teşekkür ediyorum.

4 yorum:

muratakın dedi ki...

SEVİNDİM.

Ali Türk dedi ki...

Abi arıya şurup ver artık bir hafta falan açma o kovanı.Hayırlı olsun.

muhteşem turunç dedi ki...

Emrahcım bizde öğrendik sayende sağolasın.

Unknown dedi ki...

Sagolasın abilerim surubu verdim kapattım.yagmurda çookk.