20 Aralık 2008 Cumartesi

20-ARALIK-2008 ARIYA SON BAKIM



Yazdan kalma bir hava vardı bu gun tabiki güneş olan yerlerde.Camdan baktığımda bizim bızbızlar coşmuştu ben indiğimde ise içeri girmeye başlamışlardı.

Bu kovanda rütübet vardı.Çerveler bu haldeydi genelde.Üsteki örtü için kullandığım tahtaları aldım çuval ve gazete koyarak kapadım.












Dört çıta olan kovanım.En çok çalışan bu diğeri bu kadar çalışmıyo.Ama ikiside canlı durumlar iyi şimdilik.Şunun şurasında ne kaldı yaza.Uzun zamandır bakmamıştım bu gunu fırsat bilib bir göz attım.



Arıbakanımız dan aldığım ana arı gezinmekte.Yavru durumunu noktalamışlar arılar bahara kadar.Yiyeceği az gibi geldi bana üst kısımlarda bütün çıtalarda bal kemeri var alt kısımlarda boşluklar var.Bu gunde aşımızı olduk bileğimizi ince gördüler heralde biraz kalınlaştırdılar.Berki gribe iyi gelir arının aşısı....




3 yorum:

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

emrah kardeşim maşallah arıların durumu iyi gördüğüm kadarı ile çıtalırın altında tabiki boşluk olacak yoksa arılar nerede ikamet edecek resimdeki çıtanın 2/3' ü
ballı buda iyi işallah kışıda kazasız belasız atlatırız

muratakın dedi ki...

sayın Emrah Karadeniz:
Artık kış geldi arıcılık tatile çıktı bundan sonra arılarımıza uzaktan bakılma dönemi başladı.
Saygılar.

Unknown dedi ki...

Sayın abi,lerim çok değerli yorumlarınız ve önerileriniz için çok teşekkür ederim.