8 Kasım 2010 Pazartesi

Güzel havaları kim sevmezki...!


Kışlık kamufulajları giydirdik kovanlara artık kapaklardan içeriye su sızmaz.Brandalar çok kullanışlı.




Arılarımda en az iki çıta bu şekilde yavru olanlar var.Bölmelerim biraz zayıf diğer durumlar iyi çok şükür.


Güzel polenli bir çerçeve arıların kışlık son bakımları devam ediyor.Bazı kovanlarda hala varraova gözükmedeydi onları ilaçladık.Bal stokları orta derecede olanları tamamladık.








Tavuklar arıların hemen yanında otluyorlar arasıra onlarıda izlemek keyifli oluyor.Güneşli hava arılara,tavuklaraa ve bana iyi geliyor değmen keyfimize.

4 yorum:

yusuf şimşak dedi ki...

SLM ...

Emrah Bey.

Kolonilerinin elbiseleri hoşuma gitti.Bu uygulamayı ilk defamı yapıyorsunuz,şayet geçen yılda yapmışsanız;
1-içeride nemin oluşmasına zemin hazırlamıyor mu ?
2-Branda altına su sızdırmıyor mu ?

Ve adetini kaça malettin.

( Benim kızlarda istiyor da:)

SLM ve Muhabbetle...

Unknown dedi ki...

Selam Yusuf bey,

1.Geçen sene kullanan arkadaşlar memnunlar.Ben bu sene ilk kez deniyorum.İçerde nem olacağını sanmıyorum.

2.Önceden kovan üslerine başka bir şey örtmek zorunda kalıyordum.Yinede kapaklardan su sızıyordu.Şimdi bu dertden kurtuldum.


Fiyatına gelince 4.5 tl den aldım.

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Emrah artık sezon bitiyor. Sende bunun farkındasın ve kızlara fistanlar giydirilmiş::))

Arıların hala yeni polen çekmeye devam ediyor, polenler pırıl pırıl duruyordu.

Varroa en çok, yavru kesilmeyen arılarda oluyor, sistemli mücadele edilmedimi yavru kesmeyen kolonide varroada kesilmez.Mücadele şekline göre aradaki gün sayısı kesinlikle kaçırılmamalı.

Tavukları sofrada ağzınızla seyretmesi dahada güzel, hele doktor tarafından ızgara edilmişse::))
Kal sağlıcakla.

Unknown dedi ki...

Sezon bitti sayılır bu guneşli havalara son bakımları yapmak gerek. Ali abi varrao dan çok çektim bu sene seneye daha bilinçli olmak gerekli.

Fistan giydirmesem su sızıyor içeri kapaklardan tadbirimizi aldık artık.

Ben bahçede izlerken daha çok seviyorum tavukları.)))